Deauty Augustus Anniversery Box

Monday, August 25, 2014

Deauty wordt twee jaar deze maand en dus is de doos van Augustus een tikkeltje specialer dan normaal. Via Facebook lieten ze weten dat er 3 fullsize producten zouden inzitten, waaronder een blush en een nagellak van T. Leclerc. Ik was zeer benieuwd naar de rest en was dan ook zeer blij toen de postbode voor de deur stond met het pakje!

Deauty celebrates it's 2nd anniversary this month, so this box is extra special. They had shown some spoilers on Facebook and told us 3 full-size products would me included in this month's box. 2 of those are products van T. Leclerc, a blush and a nail polish.



De producten die we deze maand mochten ontvangen zijn:
- T. Leclerc blush in 'Pêche Velouté' (full-size) - €28
- T. Leclerc nail polish in 'Gloss' (full-size) - €16
- Khiel's Creme de Corps (30ml) - 29,50 voor 250ml
- Rene Furterer Fioravanti Clarify & Shine Rinse (50ml) - €18 voor 250ml
- SVR Protegol Orvette Gel (full-size) - €7,99


Mijn twee favoriete producten zijn de blush en de nagellak. Het is sowieso altijd zeer leuk om verschillende merken en producten te leren kennen, maar ik ben extra blij als er make-up in de doos zit. De blush is een prachtige kleur, de perfecte perzik-roze tint. Ik ben verliefd. Het doosje is prachtig en geeft me een nostalgisch gevoel. 
Een tijdje geleden ontving ik van Deauty een mail dat we zelf de kleur nagellak mochten kiezen die in de doos zou zitten. Ik had gekozen voor deze mooie roze tint genaamd 'Gloss'. Ik kan niet wachten om hem uit te proberen!

De Rene Furterer Hair Rinse is ook een interessant product om uit te proberen. Het ruikt nogal vreemd, de geur doet me denken aan een gin-tonic. Blijkbaar is dit een soort azijnspoeling voor je haar, waar het een mooie glans van zou krijgen. Ik ben benieuwd!

My two favorite products are the blush and nail polish from T. Leclerc. The blush is the perfect combination of peach and pink. The packaging is too die for, it really gives me a nostalgic feeling. A while ago, we got an e-mail from Deauty, telling us that we could choose the nail polish color ourselfs. I choose this beautiful pink color, so no complaints about that one.


Ik ben zeer blij met de producten die we mochten ontvangen deze maand! De box heeft een waarde van meer dan €50 en deze box is te bestellen voor 16,95 op de website van Deauty.

Have a nice day, ladies!
xx,
Astrid

2 comments:

  1. Adore your honest reviews! Well done. (:

    ♥ | www.connect-the-cloths.com | xoxo
    http://blogspotter.co/connect-the-cloths

    ReplyDelete

Hey everybody! I love reading your comments so feel free to leave a reaction! ;) <3

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS